Kbradgn merve_yldz51 ben de şimdi o hastaneye gidiyorum Cahit beye gidiyorum ama Ahmet enin mutlu da çok iyi anlayışlı diyorlar.
merve_yldz51 Kbradgn Cigdemguz Ben başka bir hastaneye gidiyordum ama doğum için Hüma hastanesini öneren çok olunca burada devam etmek istedim. Biz de 18+3 olduk. Sağlıcakla kucağınıza almayı nasip etsin rabbim. ♥️
merve_yldz51 Kbradgn Çok teşekkür ederim. Ben de Cahit beye gitmeyi düşünüyorum. Umarım ben de çok memnun kalırım. Kaçıncı haftadasınız acaba ?
Ozlm1240 Ben Cahit beyde doğumumu yaptım sezeryan oldu anlayışlı mütevazi bi beydi elime sağlık benim açımdan çok memnun oldum Allah herkese kolay doğumlar yapmayı nasip etsin 🙏🏻
Cigdemguz DemetAltnr 140 TL muayane , şuan 2500 TL de doğum ücreti kampanya olduğu için normalde 3000 TL doğum ücreti diye biliyorum