ZeynepYeilyurt Merhaba kizlar ikiz yigenlerim var 1 yas asisi oldular benim onlarla temaz etmemin bana nasil bi zarari olur bilgisi olan varsa bilgi verirse sevinirim
Sema99 ZeynepYeilyurt bi zararı olmaz asla bn kızım 1 yaş aşısı olurken oğluma hamileydim hiç bir sorunu etkisi olmadı asla korkulacak bişey Yok şimdi bu üçüncü gebeliğim oğluma 1 yaş alışı yaptırdım hamileydim hiçbir etkisi olmadı sıkıntı olmadı suan 35+3üm
ZeynepYeilyurt Bi test felan yaptilar mi size oyle duydum test yapiliyomus vurulmadan once bagisiklik sistemine felan bakiyolarmis ona gore cocuga igneyi vuruyolar mis diye duydum
Sema99 ZeynepYeilyurt hayır Canım test falan yapılmadı direk gittik aşı ayları var Doğumdan sonra başlıyor yapılması gereken aşılar test felan yapılmıyor o başka bişey olabilir canım