Seldaderin Kızlar 33 haftadayım ve karnımda tüy yokken şuan aşırı kullanma oldu bunu yaşayan var mo sonra dökülür mü😞
deletedmom16 Seldaderin valla cnm ben 21 haftaligim ve bundan 9 ay önce kızımı dogurdum kizima hamileyken Tüylenme olmadı karnimda ogluma hamileyim şimdi ve hafif karnimda Tüylenme var o da dogumdan snra dökülürmus araştırmalarima göre 😉😉😂😂
EsraHiraNur Seldaderin bende 30+1 bu zamana kadar hep kil sorunum vardi gobegimde cok fazla vardi ve buyumustu ama bir haftadir dokuldugunu goruyorum 😕😕