OzgeSahin2 Kizlar afedersiniz ama bugun dustayken ozel bolgemi hic o kadar acik gormemistim alta dogru normalinden fazlaca açıklık oldugunu farkettim.Sizce normal mi ?? Yoksa acikligi ben anlayamam mi? 33 Haftaligim bu arada
Mervekomur OzgeSahin2 bunu kuzenimde yaşamıştı bazı gebelerde son haftalarda rahim baya bi aşağıya düşebiliyormuş o yüzden açılma hissi yaşanıyormuş
edakah OzgeSahin2 bende 2 gün önce şişkinlik hissiyatı üzerine ayna yardımıyla baktım be şişkinlik vardı ama korkmayın hamileliğin son zamanlarında rahim buyemesi ve bebeğin baskısı ile birlikte şişkinlik ve açık bir görüntüye bulunabiliyormuş bende başca korkmuştum ama sorun yok
spaceship Aklıma özel bölgeni nasıl görebildiğin takıldı, his olarak mı öyle geldi acaba size ? Ben göbeğimden hiçbir yeri göremiyorum da 🤦🏻♀️ Ama bazen his olarak dediğiniz gibi oluyor sanki 🤔
Mervem23 Ya o acilma degilde farkli bisey galiba vajina genislemis demi dogru anladim 🙈 bende bi iki fark ettim ama sonra duzeldi 🙈🙈 bu arada dogum yapmadim henuz ilk hamileligim😁
OzgeSahin2 Mervem23 benimde ilk hamileligim ama yana dogru falan degil alta dogru acaba aciklik mi bu dedim kendi kendime🙄
spaceship OzgeSahin2 ha ayna doğru aklıma gelmedi aynayla ben de bakıyorum aslında ama duşta değil de yatarken jflsjdk sanırım beynim iki olayı bağlayamadı, çünkü kafa kalmadı 😁 son 17 günüm de, etrafımdakiler idare ediyor işte 😬
Mervem23 OzgeSahin2 valla bilmiuomki ben hissiyat olarak açıldığını hissettim ayna da hic bakamadım daha😁🙈
OzgeSahin2 spaceship Mervem23 Normalde bakmam ama😂Iyi temizleyebildim mi diye kontrol ediyorum her dusa girdikce son aylar olunca nolur nolmaz diye
Almilaaa Benimde hissiyat olarak sanki şiş gibi hissediyorum o bölgemi üst kısımları falan🤷♀️ Bebeğin kafası falan mı indi diye korkmuşluğum da olmuştu hahah ama annem normal öyle olması demişti😂
ebrarecem Açıklığı sizin anlamanız mümkün değil doktor bile bakarak göremiyor eliyle bakarak kontrol edip öyle anlıyor. Gebelikten kaynaklı vücut genişliyor baskı var haftanız ilerde.