Kızlar havalar ısınıyor aklıma takıldı bebeğimi temmuz sonu, ağustos başı Dünyaya getireceğim nasipse. İlk Doğumum kıştı giydirme konusu rahattı ama şimdi Bebeğe uzun kollu şeyler patikli alt falan giydirsem çok mu bunalır ? Tecrübeli anneler bekliyorum 😍