Snsksis NTC değeri yüksek cikan varmi aceba ilk tarama testimde degerim yuksek ckti perinotolojiye yonlendirdiler giden varmi aceba
Minikjelibonum Snsksis pap mom hcg mom dan yüksek olması gerekiyor birde ikisi 0,40 altında olmamalı. Ama içini ferah tut kandansa ense kalınlığına önemli canım kanlar stresse rahim içindeki hafif bir kanamadan bile oluyor. Ense kaç
Snsksis Minikjelibonum cok sagol canim ense kalinligini söylemedi ama normal yani iyi dedi ama yinede herseye ragmen perinotolojiye bi gozuk dedi
Minikjelibonum Snsksis aynen git en doğru yorumu onlar yapıyor benm riskli gebeliğim önce kayıplarım var. Bu yüzden baştan beri perinataloga gidiyorum bendede ense kalınlığı sınırda cıkmıştı. Nifty test yaptırdık iyi geldi. Doktorum ense daha önemli kandansa demişti
Snsksis Ense normal dedi ama kanda ole cikti iste dusunuyorum rabbim hayirlisiyla saglikli dogurmayi nasip etsin saglikli dogum yaptin peki ense kalinligi sinirda denilen hamileligin nasil gecti varmi sknti
Minikjelibonum Snsksis az kaldı doğumuma 2.00 mm cıkmıştı ense. Detaylı temiz geçti sonrasında 26. Haftada bağırsakta kist çıktı nadir görünen doğum sonrası bakılcak. Rabbim sağlık ömür versin başka bişey istemiyorm zaten