Selam bende eylül ayında yumurta toplama oldum. 7 yumurta toplandı. 5i olgun olduğundan işleme sokuldu. 2 si döllendi. O yüzden embriyo havuzu yapmak durumunda kaldık. Sizin sayı çok iyi içinizi ferah tutun. Benimkinden bile kaliteli çıktıysa sizden mutlaka çıkacaktır.