Hanımlar nasılsın nasıl geçiyor bu haftalar ? Ben sabah kalkıyorum kahvaltı sonrası o kadar uyumak istiyorum ki eşim işe gidiyor ben tekrar 2 3 saat uyuyorum ve hep çok yorgunum sanki hiç uyumamışim gibi bu yürüyüşe de gidemiyorum havalardan dolayı evet çok uyumamak lazim ama elimde değil, sizde de oluyor mu?