pol34 5,5 aya kadar çay kahve içemedim. Çayı çok çok açık içtim 1 bardak kahvaltıda sonra tiksintim geçti arada latte yapıp içiyorum sabahları kahvaltıda yine açık çaya devam. en sevdiğim şey kahveyken tiksinmek benim için kötüydü
hm35 Gllpkr kafeinsiz bulabilirseniz öyle için en azından. türk kahvesi olarak selamlıque markasının kafeinsizi gayet lezzetli
Arnisa Hamilelikten önce günde 1 fincan Türk kahvesi içerdim artık içmiyorum. Hemde kabızlık yaşadığım için Türk kahvesinde yapıyor ve zararlı diye bıraktım. Bazen canım çekiyor. Nescafeyi hiç sevmezdim 2 defa içtim onuda içmiyorum daha zararlı olduğu için . Çay içiyorum çok açık şekersiz 2-3 bardak 😊
Havvaozgur HappyMom çayı hiç içmezdim sabahları da dahil kahveyide her akşam içerdim şimdi haftada 2 3 kez kahve içiyorum o kadar
Minnos_42 15.haftamdayim daha iki kez Nescafe içtim o da cook canim çekti son günlerde. Çayı da icemiyordum ama artık günde 3bardak kadar içiyorum. Türk kahvesi kola vb hiç tuketmiyorum zaten.
Gizembuluttt HappyMom hamile olduğumu öğrendiğim günden beri hiç kahve içmedim hafta sonu kahvaltılarında 2-3 bardak açık çay içiyorum onun dışında tüketmiyorum. ☺️
Zeynepreyyan Sabah kahvaltida açık çay içiyorum bir bardak. Bazen de günde bir fincan Türk kahvesi içiyorum
Buketkucuk HappyMom günde 1 fincan, en fazla 2 fincan içiyorum bazen dört günde 1 içtiğim de oluyor değişiyor 🙃
Busra2706 Yonca0218 bende onları içmeye başladım ama doktoruma sorduğumda yine de günde 1 taneden fazla içme dedi :( oysa ki ne çok sevinmiştim kafeinsiz kahve görünce hamilelikten önce günde 3-4 türk kahvesi içen bi insandım
Borulce Olmazsa olmazımdır sade filtrekahve günde sekiz bardak kadar tüketirdim. bulantı ve kusmalardan 12 hafta boyunca içemedim şimdi günde iki fincan kadar tüketiyorum 🙏🏼
Denizzz88 HappyMom ben genelde çay tüketiyorum günde en fazla 4 bardak ama türk kahvesi veya nescafe falan içtiğim günler dengeliyorum onu 4 bardak çay içmiyorum o zaman tabi
Kadercisi Hamilelikten önce 4 5 duble Nescafe içerdim 3. Ayımızi bitirdik doktorum kesinlikle tavsiye etmiyorum dedi diye henüz hiç icemedim 🙄 aslında sizlerden cesaret almıyor değilim ama doktorun ifade ediş şekli bir anda aklıma geliyor vazgeçiyorum 😂
Mucizeeemmmmmm HappyMom hergün 1 küçük çay bardağı kahve normald çay sevmezdim kahvaltıda 2 bazen 3 bardak çay içiyorum maalesef 😏 çok canım isterseler 1 küçük çay bardağı nescafe içiyorum fincanda içmeyi sevmiyorum 😏
OkBeR HappyMom kahve artık tüketmiyorum çok canım isterse latte içiyorum. Çay günde 1 2 bardak içiyorum