Selam kızlar bugün 36+3teyim 10 gün önce kontrole gittim 2850ydi bugün gittim 3300 olmuş doğana kadar 4ü geçecek bu gidişle 😕 var mı benim gibi bebeği şüşko olan? Değil de benim kilom aynı bebek kilo alıyor aklıma kötü şeyler geliyor acaba şekerim mi çıktı sonradan ya da bebekte bi rahatsızlık mı var falan içime su serpecek birileri var mı