somurtkankedi Merhaba hanımlar istanbul Avrupa yakasında doğum yapıcam bu tarafta doğum için tuttuğunuz Organizasyoncu varmı memnun kaldığınız? Hastane odasını güzel süsledi mi ve fiyatı ne kadar?
somurtkankedi emineyavuzhan benimde çok var canım Eylül’de olucak inşallah ama şimdiden araştırayım dedim bulamıyorum çünkü son dakikaya kalmasın
1pearl Pandemi de zaten tek gün kalıyosnz hastane tek refakatçiye izin veriyor dışarıdan organizasyon kabul etmeyebilir iyice araştırın derim
emineyavuzhan somurtkankedi O zaman virüsten dolayı sadece resim çekmek için organizasyoncu arka plan koyabilir onun dışında ikramlık falan da masaya eklenebilir ama kimse gelip gitmeyeceği için ikramlıkları toplayıp eve ziyarete gelene verirsin canım ben öyle düşünüyorum internette vardır doğum organizasyoncuları canım 😘
somurtkankedi emineyavuzhan evet canım anca öyle arkaya fon koyup dediğin gibi yapılabilir bakalım o zamana kadar değişiklikler olmazsa