Rukiyecik Merhaba hanımlar. Bir süredir sağ karın boşluğumda bir ağrı vardı. Ama bugün böbrek sancısı gibi bı ağrı hissediyorum. Sizce normal mi? Aynı durumu yasayanlar oldu mu acaba ?
Y123ag- Rukiyecik benim kontrolüm bu persembe 16 haftalığım doktorumla görüşünce size bilgi veririm. Ama daha önce ilk zamanlar boşluğumda agrı olduğunda doktorum bebekle alakalı degil demişti canım
civcivimm_ Benimde vardi ağrı doktora gittim böbrek genişlemem olmus hamilelikte meydana gelio ağrıdan ben duramiyordum çok şükür tedaviyle normale döndü
Ozgenurrtuncc Benim de sol boşluğum çok ağrıyor daha 6 haftalık sanki çok yürürsün agrirya o şekilde ://
Rukiyecik Ozgenurrtuncc evt aynen o şekilde ağrı. Sıcak su torbası koydum. Biraz hafifledi. Kaldırınca ağrı tekrar başladı.
Bebegim0101 Ozgenurrtuncc merhabalar bendw suan 6 +5 gunluk hamileyim karin boslugumda agrı var acaba sebebini ogrenebildinizmi