Eminecetinkaya her bebekte bu zorluklar olur korkmanıza gerek yok ☺️ben de yeni doğum yaptım sayılır biz de kızımı çok zor uyandırıyorduk, ayaklarını sıkınca biraz kıpırdanıyordu, son çare altını açınca uyanıyordu ama o zaman bile tam uyanmıyordu zorla veriyorduk memeyi. Sakin olmaya çalışın, birçok annenin yaşadığı şeyleri yaşıyorsunuz gayet olağan süreçler bunlar, yalnız değilsiniz yani ☺️bir arkadaş da mamadan bahsetmiş tıbbi gerekçesi olmadıkça bu ihtimali düşünmenize gerek yok, zaten şuan bebeğinizin karnı küçücük emdiği ona yetiyordur ☺️