Havva1995 Abdullah Ramazan ismi nasıl sizce Ramazan Abdullah hangisi uyumlu yada ikiside uyumsuz mu 😁🤭
Havva1995 Busbus58 Abdullah kayınbaba ismi Ramazan abimin ismi vefat etti koymak istedim Ramazan Alp istiyorum aslında ama eşim babamın ismini koyalım dedi tartışmak da istemiyorum 🤭
Ayseege6156 Havva1995 hala bu tür baba kaynana adetleri varmı ya aşırı saçma eşinizi ikna etseniz güzel olur çok güzel isimler var çünkü ama illa bi tercih olacaksa ben olsam abimin adını koyarım ozaman kayınpederini koyacaksan kendi babanın adınıda koy öyle de eşine 😅
Havva1995 Ayseege6156 aslında daha güzel isim hayallerim var ama isim adet olmuş hala kaynata ismi koyulacak saçma buluyorum ama ikna etmeye çalışacam inşallah güzel bi yolla kavgalı gürültülü 😁😁😁😁
somurtkankedi Canım hem çok uzun hem çok ağır isimler bide biraz eskidi gibi sanki 🙈 eşimin ismi Abdullah benimde 😊 herkes Apo diyor bende dahil o yüzden bende ikisini de koyma başka düşün bence 😄
Ayseege6156 Havva1995 kavga etmeyin yinede huzursuzluk olmasın boşuna ama huyuna giderek ikna edin çok saçma köy adetleri bunlar eski yani 🙈
somurtkankedi Havva1995 ay benimde eşimin tarafı öyle bütün sülalesinde toplasan en fazla 5-6 tane isim vardır herkesim ismi aynı kız olursa belirli 3 isim var erkek olursada aynı dedim bu ne böyle herkes aynı ben öyle koymam asla 😄