Valla ücretler çok uçuk her yerde bende saglıkcıyım ve üniversitedeyken malum stajlar vs devleti yeterince gördüm 😁 benim fikrim çok çok ahım şahım değil ama doktorlardan memnun kaldım başhekime de gittim yoğundu Koray beye geçtim ☺️ İkisinde de rahat ettim başka hastane düşünmedim o yüzden. Odalar hakkında olumsuz yorumlar yazanlar olmuş ama bence 1 gece ya da 2 gece kalacağız özel bir hastane de standartlar ne kadar kötü olabilir. Otelcilik hizmeti zaten arttıkça hastane ücretine de yansır ikisi bir arada olmuyor :) ve beni sevindiren olay para olarak bakmamaları hastalara Koray bey her testte bana devlete yaptır başka hastaneye yaptır ister burada yaptır nasıl yaptırırsan sen bilirsin bana sonucu getirmen yeter dedi :) ben detaylı ultrason için başka yere gittim mesela ☺️
Beyazmelekkk