Kızlar bugün doktora gittm 30+2 yim normale sabah aksam progestan fitil kullanıyorm 200 mg. bugün doktorum alttan rahim ağznı ölctü 2 hafta önce bebek makat pozisyondu 38 mm di sonra baş gelis olunca 1 hafta sonra rahiö ağzım 31-32 mm ölctü.. bu haftada 29.9 mm dedi nst istedi sancım cıkmadı sükür ama kısalması korkuttu beni dedi.. 1.700 gram 42 cm kadar boyu. Nst de sancımm cıkmadı sükür. Progestanı 3 e mi cıkarsam dedim onun yerine bu igneyi veriyim 1 haftalık bu igne dedi sabah aksam progestana devam et dedi acilde vuruldum igneyi. Bu igne işe yarar mı ? 6 - 7 hafta daha dayansam sonra istediği zaman dogsun tabikii😟bu ignenin yan etkileri var mı ? doktormda beni iyice evhamlandırıyor sankiii😞