Sseedd10 Hollanda’da yaşıyorum. Bu uçuk virüsü hamilelerde 3 tipte bulunurmuş. Zona diye bilinen bir hastalığa neden oluyormuş sinir sistemine yerleşiyormuş, bağışıklık sisteminin zayıfladığını gösteriyormuş :) bana tuhaf gelmişti yani küçücük uçuk bir kaç güne geçer sonuçta.