Kızlar dün gece afedersiniz yeşil kusma ateş soğuk soğuk terleme şikayetiyle hastaneye acile gittim bana idrar yolu enfeksiyonu olduğunu şöylediler ve manurol saşe verdiler tek seferlik kendi doktorumu bilgilendirmek içim aradım bir kaç soru sordu idrar testini yaparken başda ki değil ortadaki idrari mi veridn vs diye hayır dedim bir kaç soru daha sorup o zaman doğru sonuç çakmamış olabalri İyisen içme dedi ilacı ben de çok arada kaldım sizce ne yapmalıyım Sonuçta ilacı veren doktorda hamile olduğunu biliyor zararlı olsa vermez bir yandan kullanayım diyorum bir yandan Çok saçma şekilde iki doktor arasında kararsız kaldım Siz olsanız ne yapardınız ?