masallarin nasil geciyor cinsiyetleri ogrendinizmi? Belirtiler ne alemde bende 2 gundur sadece bagirsak hareketleri artti tuwalete baya sık ckiyorum birazda krnmda bagirsak agrisi var varmi ayni durumda olanlar
2prensannesi2008 masallarin 13 haftalığım dün öğrendik erkekmiş 🤭 2. Oğlum geliyor İdrar sık cıkma banada oluyor ayreten gazda oluyor bagırsaklarımla falan oynuyor heralde yatınca hissediyorum bağırsaklarımın oynadığını 🤣
merveklyc masallarin 14+0 cinsiyeti henüz öğrenemedik.😏 Kasık karın ağrılarım göğüs ucunda batmalar oluyor bağırsak hareketlerinde artma da var
CeyhunMelikeMislina masallarin Canım bende 14 haftalığım sağa sola yatamıyorum aşırı agrım oluyor sık idrara çıkma bide bulantılarım var cinsiyet henüz öğrenmedik aynı zamanda ikili test sonucu bekliyoruz.
Peraaaa 14+0 oldum tam bugün.. Boğazımdaki o reflü hissi devam ediyor, mide bulantı hislerimde.. Kasık ağrılarımda malesef :) Ama cinsiyeti öğrenemedik bizimki tembel, her gittiğimizde uyuyor, çarşamba yine kontrolümüz var umarım uyanır ve gösterir :)
masallarin 2prensannesi2008 sizde de bagirsak hareketlenmesi cok oluyormu? bni cok huzursuz etti bu durum :(
Peraaaa masallarin 3 haftada bir çağırıyor benim doktorum Çarşamba 3 hafta dolacak Bakalım bu gidişimizde 14+4 olcaz kaç hafta ara verecek bende merak ediyorum Bende herhangi bir hareketlenme ykk Bir an önce hissedip bebeğimin benimle olduğunu bilmeye ihtitacım var sanırım :)))
masallarin 2prensannesi2008 guruldama bazen sk tuwalete ckma baznde bole hafif bagirsak sizisi gbi bnm sizindemi ole bebek hareket etmeye basladigi icin oluyor diyorlar bazi yerlerde acaba ondanmi
2prensannesi2008 masallarin evet bnmde oluyor ultrasondada baya haraketliydi zaten çikolata falanda yememişti bncede o yüzden oluyor
Sumc 11+5 te öğrendim bu haftada kesinleşti. Hiç bir belirtim yok başından beri. Sadece idrar yolları enfeksiyonundan çok çekiyorum. 😢 bu hafta sistit oldum bir de. Geçmiyooor.
Ozlemtpl Bende 14+2 yim mide bulantılarım çoğaldı yine ara ara vuran Kasık ağrılarım var kabızlık problemim var malesef bide idrar yolu enfeksiyonu olmuşum bakalım Dr ne dicek bu arada hâlâ cinsiyetimizi öğrenemedik