songulkayan canım yine de kullanmayın derim sonuçta ticari amaçla satılıyor bunlar öyle demese satamazlar. Şahsen ben biberonun her türlü meme reddine sebep olabileceğini düşünüyorum. Özlem Karabulut diye bir ebe var biliyor musun onun gönüllü eğitim grubuna dahil oldum o da bebek bakımını anlatırken süt kaşıkla ya da şırınga ile verilmeli demişti, biberon riskli.