Merhabaaa, geçtiğimiz ay 7 haftalık bir düşük yaşadım. Sonrasında bir adet dönemi geçirip tekrar anne baba olabilmek için çalışmalara başladık☺️ Şuan 9 Şubat tahmini adet dönemim meraklı bir bekleyiş içerisindeyim. Adetine gün sayan arkadaşlarım var mı böyle? Çok da umutlanmak istemiyorum ama be bileyim işte geçen defa iki kez korunmasız ilişki sonrasında hamile kalmıştım bu defa da olur beli diyorum bakalım kısmet 🥰🙏🏻