yasemin257 Gizliyiiiz O yüzden isimli hastane cikisi taki yastigi kapi süsü yapinca paylasirim herkez ogrenmis olur. 😅
Merel Gizliyiiiz Milletin ne dusunduyu degil sizin ne istediginiz onemli millete gore yasamiyoruz ismi veren siz siniz ismi tasiyacak olan da bebeginiz.. Herkes birsey der guzel olan ismi bile beyenmezler bosverin kulak asmayin
Duruaslan Gizliyiiiz diğer torunlarının ismi de değişik biri yamaç diğeri masal o biri kumsal diğeri mavi benim koyacağım isme taktı🤦♀️
Hazal3509 Gizliyiiiz ikiside çok güzel isimler bende kızım olursa lina koymak istiyorum alin yada lina diye düşünmüştüm ben lina da karar kıldım eşimle ama çevreme dediğimde alin ne ali gibi demişlerdi bende benim tercihim dedim
Gizliyiiiz Hazal3509 her isme her alınana bir bahane buluyolar sağlıklı olsunlar da gerisi önemli değil güzel isim secmissiniz bebişe ❤️
Basak26 Gizliyiiiz bende duru ismini çok beğeniyorum bana da nedense duru olursa çok naif olacakmış gibi geliyor 🙂
SeymaK Gizliyiiiz 29+5 olduk hala isim belli degil soranlara da en son karar vercez içimize sinen bi isim olsun öyle hemen koyalım diye acele etmiyoruz diyoruz düşündüklerimizi de söylemiyorum kimsenin yorumuna ihtiyacım yok 🤣
umaydurununannesi Gizliyiiiz ne guzel ıste annemde o yuzden ıstedı bızımkı duru bakalım 😁 duru dıyınce gozume sarısın sacları ıkı yanda orulmus kız cocugu gelııyo 😁
Kck19 Gizliyiiiz Duru ismi çok güzel bikerem😄 çünkü kızımın adı. İNCİ DURU güzelde bir bebek yani en azından benım için öyle ❣️