mervetanhan Merhaba kızlar egepolde doğum yapan arkadaşlar bu pandemi sürecinde ziyaretçi alıyorlar mı? Ve de hastane bu konuda nasıl bilgisi olan var mı ?
Dr0607 mervetanhan kendim doğum yapmadım ama doğum yapan bi tanıdığımız hiç memnun kalmadığını söylemişti canım ben normal kadın doğuma muayeneye gitmiştim gerçekten memnun kalmadım resmen hastaya hasta değil para gözüyle bakıyorlar
BirVeraAnnesi35 mervetanhan ben doğum yaptım ama pandemi daha yoktu ☺️Onun dışında çok memnundum gayet iyiler
mervetanhan Dr0607 ben oraya gidiyorum doktorumdan çok memnunum hiç bir şikayetim yok ama bu pandemi sürecinde doğumu merak ettim nasıl oluyor ziyaretçi olayı diye
Nslhnkr mervetanhan ziyaretci sadece anne baba kardeş alıyolar tabi siz istisna baskalarını sokarsanız gizliden şans. Görümcem dgum yaptı ordan biliyorum bende. Anesteziden ve hemsirelerden memnun kalmamıstı. Zaten artık egepol eskisi gibi memnuniyet gösterilmiyo
Dr0607 mervetanhan egepolu bilmiyorum ama benim gittiğim hastanede sadece 1 kişi alıyorlar pandemiden dolayı ve çoğu hastanede bu şekilde