Kızlar merhaba 1 yaşında oğlum var ve adet gecikmem vardı 20 gün olmadım düzensizdi genelde zaten en sonunda test yaptım evde ve çift çizgi çıktı 🤷🏼♀️ oğlum emmeden duramaz emerek uyur öyle keyif yapar ek gıda bile çok istemiyor yemek o derece aynı durumu yaşayan var mı nasıl bir yol izlediniz hem hamile olup hem emzirenler olarak nasıl beslendiniz ben çok yiyorum devamlı acıkıyorum inşallah çok kilo almam yemek yiyorum ama doysamda 10 dk sonra gene karnımın açlığını hissediyorum