Merhaba yaşadığım bir durum hakkında birşey anlatacağım benimle aynı durumda olanlar da kendı surecleri hakkında bilgi verebilir mi ? 36 haftalık hamileyim şuana kdr gittiğim doktor kontrolunde bir sıkıntı olmadığı görülmüşdü sadece bir kaç gün haftasına göre kılo olarak geriden gelıyor denılmıştı. Şimdi bebeğim 3 hafta geriden gelıyormuş gelişim geriliği başlamış birden bire 3 hafta geriden geliyormuş . Yanı bn 36 haftalıgım ama bebek 33 haftalık gorunuyormuş şimdi beni perinatolojiye yönlendircekler eğer orda da birley gorunurse acil sezeryana girip bebeğın yenı dogan yogum bakımında kalacağı söylenıyor. Sizin de başınıza böyle bir durum geldi mi ya da nasıl bir sureç yaşadınız ?