Pembekar Gebelikte böbrek büyümesi yaşayan arkadaşlar hangi haftada başladı ne yapıyorsunuz ne iyi geliyor ?
Kbrarz Pembekar 8 aylikken ben ogrenmistim sanciyla ve kasilmalarla 3 gun hastanede yattim birde erken dogum riskiyle acilmam vardi o 3 gun izdirapti bana hastanede diyebilirim sol bobregimde buyume vardi ve doguma kadar sancim oldu zaten 37+4kizim dunyaya geldi
Pembekar Kbrarz ilk defa sol böbrek duydum birinden ben 5 aylık hamileyim ve sağ böbrekte ağrım var çok şiddetli sancı diyemem doktorlar yaoacak birşey yok çekeceksin diyorlar teşekkür ederim cevabınız için
Kbrarz Pembekar bana sol bobrekte demislerdi canim aynen doguma kadar cektim bende hamilelikte olan bir durummus. rica derim nedemek.😊
Esmakartal1 Pembekar Bu arada daha doğumunuza var acil bi durumda veya çok ağrıda stent takıyorlar galiba ama ben taktırma taraftarı değildim sabrediyorum benimde ağrılar 5 aylıkken başlamıştı
Esmakartal1 İlk doğumumda sağ böbreğimde genişleme olduğu için 38 de sezeryan ile bebeği aldılar şimdi 35 haftalık hamileyim yine sağ böbreğimde genişleme var 17 mm olmuş ve çok kötü ağrı çekiyorum 37 38 haftaya kadar sabretmekten başka yolu yok bu ağrıya 😒
Pembekar Esmakartal1 size de çok geçmiş olsun ya zor demekki çekeceğiz yani Allah büyük düşmanimin başına vermesin rabbim🙏