Ozge5353 Küçük tospiğin omuz ve göbek bölgesinin genişliği ve önde gidişinden dolayı doktorumuz sezeryan olmamızı istedi😬 varmı benim gibi perşembeyi bekleyenler🙋🏻♀️
Dr0607 Ozge5353 bennn ama sezeryan için değil 😂 kendi sancılarımla doğum başlamazsa perşembe günü suniyle başlatılıcak doğum 😊