Merhabalar kızlar benim 2. Gebeliğim ilk doğum sezeryanla oldu şimdi 15+4 deyiz kaç gündür hep karnımın sağ alt tarafı cok ağrıyor dün detayla ultrayonla baktılar bebek sağ tarafın altında onun baskı yapıyor dedi doktor ama bugün sabah kalkdığımdan beri ağrım şidetlendi ve bellime vuruyor nabıcam kızlar aynı durumda olan varmı yada bilgisi olan.