Ben orda yaptırmıştım 550tl + doktor kontrol muayenesi istiyor hastane .. 700 TL buldu..
Cemile hanım yapmıştı.. Bebeğin herşeyini video ve resim olarak cd aktarıyor veriyor. Ve sohbeti şahane bir doktor 45dakika konuşarak gülerek detaylı ultrasonum çekildi..