Gmze123 bizde kızımın adını Zeynep Asel koyacaktık, sonra Buğlem olsun dedik, şimdi İkra’da karar kıldık. İsmini tekrar değiştirmeyelim diye çikolata siparişini verip ismini yazdırdım artık net İkra koycaz Allah,'İN izniyle. Ben Beren de olmasını istiyordum anlamı güzel diye. Size de fikir olur umarım ama Asya güzel isim ☺️