Yildizanne Kızlar merhaba ya ben 6 ay önce ombre yaptım saçıma çok güzel oldu ama saçlarım çok sertleşti uçlar özellikle iki defa kesmeme rağmen hangi şampuanı kullandiydam fayda etmedi ve şuan da çok dökülüyor lütfen yardımcı olun kizlarrrr
Xthinker Yildizanne bende aynı durumdayım canım üzerine de kızıl boya geçtim keçe gibi oldu. Ben her duştan önce Hindistan cevizi yağı ile yağlayıp duştan çıkmadan hemen önce de saç bakım kremi sürüyorum ve yine her duştan sonra saçlarımı uçlarından alıyorum öyle öyle ipek gibi oldu şu an baya yumuşadı saçlarım sana da tavsiye ederim canım
iremibrahim Yildizanne kendimi bildim bileli sarıyım canım naptıysam geçmedi onlar sadece bakım yağları kullan keratin içeren ben farmasşnin keratin setini kullandım şampuan krem saç açıcı sprey ve serum vardı serum çok güzel kuru saça uyguluyorum bi o yumuşatıyor belki başka önerisi çıkan olur benim sarı yüzünden up uzun saçlarım gitti hala vazgeçemiyorum 😭
Sblglc Yildizanne ben gliss tarama spreyiyle pantenin yagini kullaniyorum diplere gelmiycek sekilde yumusacik yapiyo surmesem sanki yun yorgan gbi oluyo saclarim 😊
Kadze Yildizanne Hindistan cevizi yağı tek geçerim birde zeytinyağı ve yumurta karışımı ombre yapınca öyle bakım yapıyorum haftada iki hiç dökülme kecelesme olmuyor ama bakım yapmayı bıraktığım an çok kötü okuyordu
Yildizanne Xthinker hindistan cevizi yağı şuan yok ama ben orjinal zeytin yağını deneyecm maf etti saçlarımı ya sarı saçlar kessem Dr kisalacak iki defa uçlardan aldım yine aynii
Yildizanne iremibrahim aynn benim üçüncü ombrem ama maf etti bu sefer saçımı rengi felan çok gzuel tamam da şuan hamileyim de bakım da yapmiom nasıl yapcam bilmiom 😕
Xthinker Yildizanne o da olur uçlarından da milim milim alman bile çok farkediyor bende kısacık kesiyorum ama saç hava alıp canlanıyor
Yildizanne Kadze anladım ya ben eskiden yapardım şuan öyle bişey ki hamileliğimin 5. Ayı ilk 4 ayı kötü geçti hiç bişey yapmadım ins başlayacağım bakimlaraa
Yildizanne Xthinker aynen kesmek de iyi geliyor hızlı uzadı ama işte uçlara takılıyor dur dökülme oluyor
MKrasnic Yildizanne duştan sonra saçların ıslaksan Hindistan cevizi yağı sür canım, ama saçların ıslak nemliyken. Yumuşacık oluyor . Çok az sürsen yeter hatta ben vücuduma sürdükten sonra elimde kalan yağı sürüyorum. Fazlası çok yağlandırıyor.
Sblglc Yildizanne valla bende etki ediyo ama ben iki gunde bir yikiyorum sacimi farketmemis olabilirim duzlestirici kullandigim icin surekli beni kurtardi ben bide simsiyahtan sariya donmustum 😂😂
bltern1 Yildizanne canım eşim bayan kuaförü ona sordum saç serumu kullansın diyor düzenli olarak elsevinki güzel birde varsa hindistan cevizi yağı sürebilirsin ama sonra durula