Canım anneler merhabalar, Allah nasip ederse bebeğim Temmuz 8 civarı doğucak.🐣 Yaz bebişi olucak oğluşum. Bir de İzmir sıcağını da hesaba katarsak, Temmuz, Ağustos, Eylül 3 aylık döneminde giyebilmesi için atlet tipi askılı bodyler mi alayım fazlaca? Kimileri yaz da olsa bebekler üşür yarım kollu ve ya ince uzun kollu al diyor kafam bir dünya oldu🤯 Bir de bu 3 ay yaz döneminde giyebilmesi için 0-3 ay mı daha iyi olur? 3-6 ay yazlık da alayım mı?