YasinMerveYaln Eşi aşagıda olup sonradan yukarı çıkan var mı arkadaşlar ne yapmamız gerekiyor iki defa kanamam oldu hastanede yattım
Furkan35 YasinMerveYaln benim aşağıdaydı 24. Hafta gibi çıktı yukarı fakat ben hamileliğimin başından beri progestan fitil kullandım 28. Haftaya kadar 300mg 28den sonra da 200mg. Şuan 31 haftalığız 35. Haftaya kadar kullanacağım
narcittos YasinMerveYaln ben de 1,5 ay Progestan fitil ve proluton iğne kullandım. Sadece tuvalete gitmek için kalktım yattığım yerden. Şükür 20. haftada yukarı çıktı plasentam. Sabredin dikkat edin %80i çıkıyormuş tıbben.
Perimasali89 YasinMerveYaln çıkması için yapabileceğimiz birşey yok ama kanama ihtimalini azaltmak için ilişki yasak uzun süre ayakta kalmak ağır iş yapmak yasak bol su içmek önemli bende 24 teyim çıkmadı 14 ve 18 de çok yoğun kanamalarım oldu
YasinMerveYaln Önerisi olan varsa söyleyebilir misiniz ilk bebeğim normal Doğumdu böyle giderse bunu normal yapamazsın dedi doktor
YasinMerveYaln Furkan35 bende 25 inçi haftada kanamayla gittim gece doktora o zaman öğrendim iki gün önce yine kanamam oldu 28 bitmek üZere çıkmadı daha yukarı Progestanı 25 de başladık bizde
YasinMerveYaln Perimasali89 zaten bir aydır ilişki yasak ilk kanamam da ilişkiden sonra olmuştu ikinci durup dururken oldu sürekli yatmam da imkansiz iki yaşında oğlum var bide
Perimasali89 YasinMerveYaln ben 4. Haftadan beri iğne Progestan kullanıyorum ama çıkmadı yani 28 yada 32 de çıkanda var ama ben kendimden pek ümitli değilim
Perimasali89 YasinMerveYaln bizim tüp bebek zaten ilk günden yasaktı ilk kanamam benimde çok yorulduğum bir gün olmuştu ona bağlamıştım ama ikincisi gece yatakta başladı Allah yaşatmasın bir daha çok kötü bir durum inş çıkar hepimizin
YasinMerveYaln Perimasali89 amin inşallah ilk kanama benim de çok aşırı koşturduğm bi gün olmuştu o kanı görünce insanın aklı başından gidiyor allahım yaşatmasın
YasinMerveYaln Perimasali89 bende 28 oldum daha çıkmadı ilk doğumum normal olduğu için şanslıymışım öyle dedi doktor inşallah çıkar ya hepimizinki