Kızlar ben 5 haftalık hamileyim bir hafta önce ögrendim ve normalde ilaç kullandığım için vücudum alışkanlıktan dolayi o ilacı istiyor iki gece şiddetli öksürük ve hırıltıdan dolayi uyuyamadim. Bugün göğüs hastalıkları doktoruma gittim doktor antibiyotik yazdı ama eşim kullanmamı istemiyor. Ne yapacağımı bilmiyorum. Benimle aynı sorunu yaşayanlar var mı?