Eşim doğum günümde robot süpürge aldı 3 gün sonra bozuk olduğunu anladık yetkili servisi aradık resetleyin düzelir dedi. Düzelmedi. İade talebi oluşturduk kabul etmemişler tamir edip yollıcaz dediler. Bugün yollamışlar eskisinden daha beter olmuş şimdi hiç çalışmıyo haritalandırma bile yapmadı. Trendyola yazıyorum servisle görüşün diyo ilgilenmiyo. Gerçekten okadar moralim bozuk ki 3bin tl çöp oldu resmen sinirden alıyorum. Alıcaksanız sakın almayın ! Kendimi enayi gibi hissediyorum. Çalışırsa ne ala çalışmazsanız kaderinize razı olun… 3 bini unutun…