plakayerli Pazartesi detaylı ultrason randevum var inşallah. Bildiğim kadarıyla tok gitmeliyim, bir de çikolata ye diyenler olmuştu. Dikkat etmem gereken başka bir şey var mı acaba? (21. Hafta)
Buseyvz plakayerli ben çikokata yediğim için çok hareketliydi ve zor fotoğraf aldık doktorumda eğer gerekli bulursak biz yönlendiriyoruz yenmeden gelmesi daha iyi demişti