dlk_elf26 Ben geçen sene martta doğum yaptım vişnelik ümitte sezeryan 4750 tl idi şimdi ikinciye hamileyim 🙈 muayne ücretleri bile 200 tl olmuş ümit hastanesinin doğum fiyatları çok yükselmiş o zaman