Elbiiiii 3 gunluk kilo vermesi gayet normal canim benim kizim 2.825 dogmustu 4.gun kontrolun 2.690 cikmisti 😊 mama olarakta deneyerek tercih edeceksin o yuzden ne alirsan al en kucuk paketinden al mesela aptamil bizde asiri gaz yapmisti bebelac gold gaz yapmiyor dediler ona gectik oda kilo aldirmadi 4.aydan itibaren sma kullaniyoruz cok memnunum gaz kabizlik yapmadi kilo alimi ayina gore olmasi gerektigi gibi 13 ay 11 gunluguz hala devam ediyoruz ☺