Rmeysa_1661 Kızlar merhabalar pazartesi günü 2. Sezeryanımı olacağım ama şimdiden herkes çevremde olanlar hatta onların yakınları bile ikinci sezeryanın çok ama çok zor geçeceğini ağrıların daha yoğun ve dikişlerin daha kötü olacağını söylüyor haliyle son 1 gün kala benim eteklerim tutuştu 🤪 var mı aranızda 2. Sezeryanı olan böyle bişey olursa ne gibi şeyler ağrıları hafifletir nasıl süreci en az ağrıyla geçirebiliriz 🤗
Deletedmom27 Rmeysa_1661 ikinci olcam bende doktoruma sormuştum daha kolay geçicek aynı yerden kesiceğimiz için dedi
Jdiebsh Rmeysa_1661 bende pazartesi ilk sezeryanımı olucam kızımı normal dogurdum bunda mecburu sezeryan olucam cevredekıler cok korkutuyo senınde dedıgın gıbı ama bilmiyorum nası olacak yaşayıp gorcez 😐
Humeyra-Kk Rmeysa_1661 ya bende ikinciyi olcam 5 hafta sonra nasipse geceleri uyuyamıyorum acısını geçtim araları yakın diye doğumdan sağ çıkıp çıkmama mevzusuna kadar geliniyor ağlayıp duruyorum 14 aylık oğlum var korkuyorum da psikolojimi çok bozdular artık bilmiyorum napıcamı araştırıp durmaktan teselli aramaktan zaten çok duygusal bir insanım aklıma olmadık şeyler geliyor oğlum ALLAH korusun bir daha beni göremicek filan 😭😭
Rmeysa_1661 Deletedmom27 yaa gerçekten mi 🤗 öyle bir anlattılar ki sezeryanı yaşamış biri olarak dedim ulan gerçekten çok mu zor olacak acaba 🤷♀️ inşallah doktorunuzun dediği gibi olur
Rmeysa_1661 Jdiebsh ilk sezeryan hiç korkma 2 gün sonra ayaktasın inşallah bol bol yürü sıvı tüket hiç ama hiç endişe etme ben aynı yerden kesecekler diye ağrı olur diye korkuttular 🤪 sen hiç korkma ❤️
Rmeysa_1661 hanibazen hiç sorma arkadaşım ya 2 sene geçti aradan ilkinde 3 gün sonra ayaktaydım bunda diyorum heralde söylediklerine göre 1 ay kalkamam ayağa 😣
hanibazen Rmeysa_1661 psikolojik olarak düşürmekten başka bişey değil yaptıkları. bekarlara bile laf düşüyo bu konuda bence normal doğur diyo geçen biri bana ahsjahd sanki 72 kez doğurdu
Rmeysa_1661 hanibazen çok biliyorsan sen doğur deseydin 🤣 bana da bi arkadaşım normal dene diyor doktor 2 sene ara az riskli diyor diyo ki neden dedim sanane 🤷♀️ vallahi insanı mahvediyor psikolojik olarak etkiledi beni cidden napcam bilmiyorum
Rmeysa_1661 Humeyra-Kk kız öyle düşünme korkma hiç bişey olmaz Allahın izni ile ne olcak sana doğurup eve gelcez düşünme öyle 🤗 Allah büyüktür dur bakalım bizlerde atlatırız inşallah ❤️
Humeyra-Kk Rmeysa_1661 AMİN inşallah hepimiz için çok kolay ve huzurlu doğumlar lohusalıklar olur geçer inşallah 🤲🏻🤍 çevre faktörleri bizi bitiriyor artık 😭
Jdiebsh tugba-omer-goktug yok malesef 34 de dogım pozisyonunu alan bebegım 37de geri ters dondu yıne donerse dıye bekledık ama donmedi pazartesi tam 40 haftalık oluyoruz daha fazla bekletemem dedi doktorum o yuzden mecbur sezeryana alacak
Mom0101 Rmeysa_1661 youtubeda annegünlüğü diye bi kanal var 4 senede 3 kere sezaryan oldu zor olsa yapar mi ya hatta son dogumu canli kameraya cekmisti. Korkma hiç. Peşpeşe dogurup durdu
Rmeysa_1661 Mom0101 ya evet kanal sahibi ezgi ismi annem gösterdi bana da baya ayağa kalktı hemen inşallah dediğiniz gibi olur çok sağolun
Havva Rmeysa_1661 korma canım 3 sezeryan doğum yaptım bu üçüncü olacak kırkı çıkıp hamile kalıp bir senede iki kere sezaryen olanlar bile var. Rabbim kolaylık versin hepimize korkutma kendini modunu düşürme
Htcklygt Valla banada aynı yerden kesildiği ciin dahacok hissizlik oluyor ,kolay geçiyor dediler ,bunyeden bünyeye değişiyor sanırım ,etkilenmeyin kimseden , herkesin bünyesi çok farklı
Rmeysa_1661 Htcklygt ilkinde kolay kalktım gerçekten ama bunda öyle bir anlattılar ki acılar daha fazla olacak gibi hissettim çok sağolun yorumunuz için 🤗
tugba-omer-goktug Jdiebsh rabbim sağ sağlim kavuştursun evladiniza benimde ilk normaldi şuan 32 haftaliyiz o yüzden sordum sagolun