Hayırlı günler arkadaslar benm eşim 3 ay önce varikosel ameliyati oldu suan iyilesme sürecinde ben 2 ay önce hastaneye gittim rutin kontrol olarak doktor hormon degerlerin düzgün ama sol yumurtaliginda 2 cmlik bi kist var dedi sebebini sordum ama normal her bayanda olur dedi ilac dahi vermedi sonraki ay adet oldum ama bu ay 12 gün gecikmem oldu hem idrar hemde kan testi yaptim gebe degilim artik bedenimde olumsuz etkiler oluyor gebeligi çok istiorz esim iyilesecwk cocugumuz olacak derken bende skntilar cikmaya basladi rahim filmi çektirmeyi dusunuyorm çoğu insan cekme çok zor diyor napacagimi bilmiyorm bilgisi olan arkadaslar ne yapmaliyim yardimci olurmusunuz 😔😔😔❣️