Kızlar ben 8 haftalık gebeyim vitamin d3 testim 6 yani çok düşük gebe olmadan önce devit3 damla kullanıyordum
Ama gebeliği öğrenince özeldeki doktor 3 aydan sonra vitaminlere başlıyorum şimdi sadece folik asit kullan dedi
geçen hafta bi kere devlet hastanesine muayene oldum oradaki doktor değerin düşük günde 4 damla kullan devit 3 dedi bende karasız kaldım benim gibi olan var mı acaba aranızda biri kullanma dedi biri kullan dedi