Zhrcn Yaa hanımlar benim ilk gebeliğim henüz 7+3 deyiz. Çok ilginç bi şekilde bi kaç kere bebeğime kızım dedim. Öyle hissediyorum bilmiyorum Allah sağlıklı bi şekilde doğmasını nasip etsin. Bu şekilde hissettiğiniz ve olan var mı??
Sermec27 Zhrcn anne hissiyatı cıkabiliyor iki oğlumda da hissetmiştim rüyalarımda falan görmüştüm hayırlısı olsun inşallah 🤲 🥰
Uerdem Zhrcn ben hep kız istedim fakat oğlanmış gibi geliyordu 12. Haftada erkek 18. Haftada kiz dediler:)
aylul0 Zhrcn benim de oğluşum diyesim geliyordu ama son zamanlarda kız hissetmeye başlamıştım ve kız olduğunu öğrendik 🥰
ebrr1048 7+5 deyiz bana da kız gbi geliyor 😅 bakalım hayırlı sağlıklı evlat olsunlar da gerisi önemli değil 🥰
La_Liberte Ben de 10. haftamdayım ilk günden beri hep kız hissediyorum bir gün bile erkekmiş gibi gelmedi ☺️ Rüyamda doktor hep bana erkek erkek diyordun ama sanırım tersi çıkacak çünkü hislerim çok ağır basıyor😌
Seda-34 Zhrcn ben daha hamile olduğumu bilmeden önce ilk çocuğumun erkek olacağını hissediyordum. Sonra hamile olduğumu öğrendim neredeyse erkek olduğundan emin gibiydim nitekim öyle de oldu🙈
gullcannn Zhrcn Bende hep yanlışlıkla oğlum diye seviyordum. Ama hani ağzımdan çıkıyordu yoksa cinsiyet ayrımı değil. Şimdi oğluşum olacak gerçekten 💙👶
Busra34ybg Zhrcn genelde annelerin hissettiği çıkıyor canım ben hep erkek hissediyordum ilk ultrasonda kız dedi doktor ama yine hep diyordum ben erkek hissediyorum o his daha baskındı hep en son renkli ultrasonda kesin erkek dendi :)
Bahar69 Zhrcn Ben de ilk gebeliğim de hastaneye gittiğimiz de 5haftalıktı ama o an kız dedim ve kızım da oldu tesadüf belki ama hep kızım diye hissetmiştim 🌸