Merhaba arkadaşlar. 30 haftalık ikizlere hamileyim. Ciğer geliştirici iğne diye bir şey duydum doktorum hiç böyle bir şeyden bahsetmemişti bana. Bu iğne ne zaman yapılır bi sakıncası var mıdır yaptırmalı mıyım ? İğneyi yaptıranlar yardımcı olabilir mi acaba ?