Tugceery Gamzissss ben giderken 150 tlydi dogum yapali bir yil oldu zamdan sonra ne oldu bilmiyorum hastaneye ararsaniz bilgi verirler
Gamzissss Tugceery Yooo gitmek için değil de sadece merak ettim bende Acıbadem e gidiyorum biraz pahalı orası o yüzden 🙏😊
Tugceery Beyzanr6 mükemmel desem az kalir oyle guzel inceleyip aciklama yapiyor ki soracak birseyin kalmiyor bir suru hastasi var siddetle tavsiye ediyorum