2021_annesi canım bence sızıntınız varsa doktora görünmelisiniz Allah korusun bebeğin suyu azalabilir bu çok önemli bence ihmal edilmemeli🙏🏼 Sızıntı olduğunu da eğer tutmaya çalıştığınızda tutamıyorsanız bebeğin suyu oluyormuş. Yani tutabiliyorsanız muhtemelen idrar kaçırıyorsunuzdur