Kizlar 36+4 haftalık gebeyim bebeğimi n gelişimi iki hafta ilerdeydi .doğum için gün almaya gttigim doktor bacak kislaigi var bebektee dön sendromli olabilir dedi .net ve kesin birşey de söylemedi.ikinci hamileliğim ilk cocugumds butun testleri mi yptrdim bir sorunda çıkmadı çok şükür bunda da yptrmak istemedim. Sizce yanlış ölçme ihtilmali varmı .