Arkadaşlar doktorum acı çekmene gerek yok belli bir açıklığa gelince epidural vuralım dedi ama etraftan epidural sonrası yıllarca geçmeyen bel ağrılarının olduğunu duydum bir ebe ve bir hemşire arkadaşımda vurulmamı önerdi tabini onlar daha iyi bilir ama önceki doğumlarından vurulan var mı deneyimlerinizi paylaşırsanız sevinirim☺️