Tatliheyecan canım Nisan gelmesi pek önemli değil nisandan sonra doğum 1 hafta içinde oluyor. Nisaninin gelmesi iyi demek vücudun normal doğum için kendini hazırlıyor vaktin gelmis. Sen yine doktorunu dinle hiç ekstra bir yapmana gerek yok belki kendi sancin başlar yarın ya da pazartesi hiç belli olmaz. Şimdiden hayırlı sağlıklı doğumlar diliyorum 😌