Anneler 4,4 aylıkken göğüsümden sıvı gelmeye başladı. Normal deniliyo ama bu bir aydır geliyo. Damla damla ıslatıyoda açıkcası üzerimi. Sizlerden de geldimi. Sarı sıvı. Bebeğin ilk aşısı deniliyomuş baya yararlıymış ama devam etmesi çok mu normal? Bilen varsa acil dönüş kontrolüm pazartesi öğrenemedim.