Tugcu01 Bugün kontrol için doktorum nstye girmemi istedi geldim girdim ve sancim çıktı ve günüm geçtiği için yatisim yapıldı 🤲🤰
BebegimleYeniHayat_34 Tugcu01 hayırlısı ile kucağına al inşallah su gibi aksın doğumun bize de dua et darısı başımıza inşallah geçmişler olsun şimdiden
mucizemm_ Tugcu01 sağlıcakla kucağına al inşallah canım 🤲💐Rabbim biz olmayanlarada nasip etsin inşallah🤲🤲
mutlubirisi Tugcu01 Allah yardımcın olsun canım . İnşallah sağlıklı bir şekilde yavrunu kucağına alırsın 🤲🏻
Tugcu01 Melikezey Allah razı olsun inşallah 🤲 hayır hiç acilmam yok alttan sancı verdiler şuan fayda etmesse serum sancı verecekler
Cigdem_ckmz Tugcu01 Allah yardımcın olsun canim insallah guzel haberlerini aliriz mutlaka yaz olur mu ikimiz ayniydik benimde sali yatisim olacak sana dua edecem🤲🤲
Tugcu01 Cigdem_ckmz Cigdem_ckmz Allah razı olsun canım 🤲😊 İnşallah çıkar çıkmaz haber edicem duamdasin